21 Kasım 2011 Pazartesi

Polonya'nın Güzel Kızları

UYARI: ERKEK TALEBELERE ÖZEL BİR BLOG YAZISIDIR. Elbette ki bayan arkadaşlar da okuyabilir ama sonra "Vay efendim Jesse Amca'yı biz böyle bilmezdik!" ya da  "Jesse Amca gerçek yüzünü gösterdi" gibi cümleler sarfetmeyin. Çünkü beni zaten hiç mi hiç bilmiyorsunuz bu bir, beni hiç bilmediğiniz için de gerçek yüzümü gösterdiğimi söyleyemezsiniz bu da iki. Gerçi söylesenız de umursamam çünkü ben kendimi bilen bir insanım, hehhee...

Neyse, fazla zıbıttırmadan konuya geçelim. Şimdi erkek erkeğe muahabbet etmenin verdiği samimi ortamdan dolayı hitap şekilleri değişecek tabi olm, ne sandın? Hehhee... Tamam kanka,sınavı kazandın ve eminim ki bir çok arkadaşın "Olum ne ballısın la, Polonya'da karının kızın içine düşüyorsun. Yok Polan kızları öyle, yok Polak kızları böyle bidi bidi..." diyor sana. Olum harbiden ne ballısın lan, Polonya'da karı kızın içine düşüyorsun. Çirkini bile ayrı bir güzel. Ama arkadaşlarının anlattığı gibi bir durum söz konusu değil burada. Hoş, arkadaşların sana Polon kızları hakkında ne anlattı bilmiyorum ama onların anlattıklarının en az 3-4 katı bir durum/ortam ile karşılaşacağına eminim.

"Ya abi zaten Avrupa'da kızlar teklif ediyormuş."
Seni ağzını kırdığımın evladı, sen miydin onu diyen?! bunları hala söyleyen senin gibi insanlar yaşıyor demek, bam! Küller küllere, tozlar tozlara... Neyse kanka, teklif etme diye bir olay zaten kalmadı artık. Bu konuya da açıklık getirdikten sonra genel olarak Polak kızların fiziki özelliklerinden bir girizgâh yapalım.

Arkadaşlar, illegal olmasaydı buraya bir kaç Polak kız arkadaşımın resmini koymayı çok isterdim. Koyayım ki görün ne kadar ballı adamlar olduğunuzu. Polak kızları genelde sarışın oluyor. Tabi sarışın derken gördüğüm kadarı ile çoğu boyalı sarışınlardan, ama olsun. Sarışının adı, esmerin tadı... Sarışını da güzel, esmeri de güzel, kızılı da güzel burada. %98'i beyaz tenli diyebilirim. Malum pek güneş görmüyor buralar. Hacı bir de anlamıyorum. neyi anlamıyorum biliyor musun. gitgide obezleşen bir dünyada nasıl oluyor da Polak kızlarının çoğu zayıf ve sadece çok çok ufak bir kısmı aşırı kilolu oluyor, işte bunu anlamıyorum kanka. Hemen hemen hepsi formda.

Fiziki özellikleri bi kenara bırakıyorum, bu adar övmek yetti Polak kızları. Kaba etleri tavan yapmasın. "Abicim dayadın iyi özellikleri yazına, yok mu hiç kötü özellikleri?"
Var tabi cano, olmaz mı? Cok fazla konusuyorlar, çeneleri hiç susmuyor neredeyse. Vır vır vır vır kafa dikiyorlar çoğu zaman.

"Peki kanka ortamlar nasıl? Yüzde kaç ihtimal verirsin?"
Abicim ortamlar fena burada. Polonya'nın gündüzleri ne kadar soğuk olursa olsun geceleri sıcaktır. Yemeye içmeye parası olmayıp, açlıktan ağzı koktuğu halde yine de barları pubları ve gece kulüplerini dolduran bir millet daha görmedim ben. Herkes zıbıtna kadar içiyor. Yüzde kaç diye mi sordun? Şakacı seni... Dans etmeyi bildiğin surece o ihtimal %100, sadece ihtimali düşüren bazı sebeler olabiliyor. Hani Türkiye'deki  "şunu yaparsam o ihtimal biraz daha artar, dur ulen bi de şöyle davranayım o ihtimal biraz daha artsın" durumunun aksine burada o ihtimal herzaman %100, sadece yaptığn hareketlere bağlı olarak ihtimalini düşürebilirsin. Tabi önemli olan gideceğin ortama zamanında gidip, biraz sabırlı olup zamanında müdahele yapman.

Peki zamanında müdahale derken neyi mi kastettim? O anki duruma göre değişir bu tarz şeyler, bunu sana "şöyle olacak" diye söyleyemem. Ama zamanında olmayan müdahalelere örnek verebilirim. Mesela Polon kızlar dans etmeyi çok severler. Dans ederken "Tamam arkadaş bu akşam benimle bu hatun!" deyip hemen aldanma. Hepsi de gayet "yakın" dans ederler. Ellerini partnerinin kalçalarına koymana ve kalçadan biraz daha aşağı kısımlara götürmene hiç bir şey demezler. Çünk bu şekilde dans etmek Polonyalı kızlar için normal birşeydir. Hatta öpüşürsen bile kesin gözü ile bakma. Çünkü bu da normal sayılabilecek bir harekettir; en azından sarhoş bir Polak kız için... Neyse efendim, diyelim dans ediyorsunuz ve bir şekilde gecenin sonunda mutlu sona ulaşacağınızı düşünüyorsunuz ve bu yüzden artık eve gitmek istiyorsunuz. Kızın kulağına usulca yaklaşıp "Beşiktaş Galatasaray maçı 0-0 bitmiş iddaa kuponu yattı" deyin. Hehhee... Kıza bir kere eve gitmek istediğinizi, sizinle gelmek isteyip istemediğinizi sordunuz ve "Şuan dans ediyorum tatlişkom kapanmaya yakın gideriz yhhaaaaa" dedi. Tamamdır, bundan sonra daha da ısrar etmeyin kıza çünkü dediğim gibi Polak kızları dans etmeyi çok severler. Kapanışa yakın gidelim diyorsa mecbur bekleyeceksiniz. Israr etmeniz zamanında müdahale olmayacaktır. Hatta yerinde müdahale olmayacaktır. oyunu geride kurup kontra ataklarla hücüma çıksaydık Galatasaray bu maçı alırdı abicim! Hehehhee...

Şimdi gelelim davranış biçimlerinize... Ne yaparsanız Polak kızlar sizden etkilenir? Bir kere biz burada yabancı olduğumuz için onların gözünde çekiciliğimiz var, bunu kimse inkâr edemez. Yabancı olmanın verdiği avantajı iyi değerlendirmemiz lazım gençler. Bu ayakları pek sevmem ama gecelik ilişki arıyorsanız cool davranın biraz. Zaten cool iseniz gecelik ilişki aramıyorsunuz demektir. Neyse efenim, böyle yavşak ve laubali tavırlardan kaçınıp muhabbetti de esirgemeyen insanlar olmalısınız. Yani hiç bir zaman ulaşılmayan erkeği oynamayın, hiç bir zaman da çok basit bir erkek olmayın. Bakın başka ne tüyo vericem, Polak kızlar kendine güvenen erkeklere ölüp bitiyorlar, yeminlen. Allah seni çarpsın ki öyle.
"E abi Türkiye'de de öyle zaten?"
Yok biraderim burada daha bi farklı olay var. Eğer özgüvenini karşındaki hatun kişiye gösterme fırsatın olursa ne demek istediğimi ve muhabbetin nasıl şekillendiğini anlayacaksın. Koçumsun...

Bir de diyelim yeni bir kızla tanıştın ve bi ortamda bişeyler içiyorsunuz. Kızın sürekli gözlerinin içine bak kanka. O sana bakınca hiç gözlerini kaçırma. Bu bir özgüven patlaması etkisi yaratmakla birlikte allah yine seni çarpsın ki Polon kızlar bundan çok etkileniyor. Neden baktığını mutlaka soracaktır. Gözlerin çok güzel diye klişe bir cevap işini görmeye yetecek te artacaktır bile. Ondan sonra muhabbetin nasıl şekillendiğini yine göreceksin.

Bak genç, erkek talebe, sen bu dediklerimi yap, 1 semestr'da Türkiye deplasmanda en az 8-0 öne geçmezse ben de Jesse Amca değilim ulen. Nereden mi biliyorum? Sence??? Hehehee... Jesse Amca'nız kurban olsun size genç insanlar, buraya gelip dediğim şeyleri uygulayıp sonuçlarını gördükten sonra bana hak vereceksiniz.

Bu yazı bu kadarlık yeter çavuş arkadaşlarım. Bir dahaki yazıda görüşürüz, belinize kuvvet!

PS: Hehehe.. Dürt bakalım bu yazıyı.
Özet: Olm ne ballı bi adamsın lan sen! Polonya'da karının kızın içinde olacaksın!

15 yorum:

  1. güzel yazmışsın kardeş bahar dönemi şanslılarındanım o zaman :))

    YanıtlaSil
  2. peki zeki mürende bizi görecekmi ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyuk ihtimalle gorecek sayin talebe.

      Sil
  3. dostum yazdıklarına gül gül öldüm eğer polak kızları böyleyse ki sende tam karı kızın içine düşmüşsün erasmusla direk polonyaya gitmezsem en adiyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basimiz Polonya'da baglandi sayin talebe, varin siz benim yerime de eglenin...

      Sil
  4. Egleneceğim tabiiki:-) sayın mektep müdürüm:-) acaba dans ettikten sonra ve lehçe bildiğimiz halde deplasman durumumuz nasíl olur?

    YanıtlaSil
  5. Jesse amca! Jesse amca! Bu kızların dans tarzı nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle koltukaltlari vucutlarina yapisik kalmak suretiyle ellerini dondurerek ve ayaklariyla ufak adimlar atarak dans ediyorlar. Arada bir saclarini sol taraflarindan, omuz ile boyun 45 derecelik aci yapacak sekilde -x ekseninden x eksenine dogru 180 derecelik bir aci ile savuruyorlar. Bazi bazi R'n'B dans stilini de uygulamiyor degiller... Oldu mu talebe? O nasil soruydu allasen, guldurdun beni gece gece...

      Sil
  6. Jesse amca sayende matematikte anlamadığım koordinat sistemini anladım sen matematik hocasındanda daha iyi anlatıyorsun :-)

    YanıtlaSil
  7. jesse reyiz çok iyi hoş demişsinde dans etmeyi zerre kadar bilmeyen talebeler ne eylesin ona bir cewabın war mıdır ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman maalesef polonyadada sağ ele devam

      Sil
    2. bizzat cok kötü dans eden bir adam olarak ben de dip baligi (kefal) gibi avlanmayi tercih ettim. hic dans etmediginiz durumda, bardan icki almaya yanasan disarida sigara icen veya dinlenen hatuna yaklasip muhabbet acmayi denediginizde bastan sert bir hayir cevabi genellikle (ben iki gecede 6da 1 bastan hayir aldim) almazsiniz. konusmayi da genelde severler. daha temposu düsük yerlerde minder sohbetine dökmek iyi bir fikir olabilir. o sohbetten de keyif aldim. ben de blogta yazan herseyi tasdik ederek söylüyorum bos cikmak istemeyen biraz salsa-bachata dersi alsin (latin dansi bilenin yakin figürler yapabilenin sansi artabiliyor, gördüm de söylüyorum) arada clublara akip genel kondisyonda geri kalmasin. berlinde üc, hamburgta dört ay yasadim cok club gördüm wroclaw da pasaz niepolda ortamlari kadar peynir ekmek gibi hatun kaldirilan bir yer görmedim. tabi daha ilginc yerler de muhtemelen vardir ben orayi tesadüfen buldum. gece sonunda sadece rahatsiz edici bir iki tip kaldiramamisti. yine de son care sag el degil varsovada 100 zlotiye bir saat (anal bazen dahil bazen 50 pln ekstra) fahise (ki bazilari bizim escort dedigimiz kivamdan güzel) bulmak mümkün. berlinde 50 eur siki pazarlik sonrasi yarim saat iken varsovada ayni paraya bir saat anal ve öpüsme de dahil. hal böyleyken club islerinde bir kiza takip reddedilmekle kafanizi bozarsaniz bir fahise alin bir saat aglatana kadar reddedilmenin hirsiyla girisin.interneti yoklayin biraz;)

      bu arada dans tarzlari hakikaten koordinat düzleminde anlatildigi gibi. beni güldürdün leh kizlari da seni güldürsün.

      Sil
    3. Polonya/Gdansk'ta Gece Hayati baslikli blog yazisina illegal madde bulma ile ilgili gonderdigin cevabi yayinlamiyorum; yine de yazdigin onca uzun mesaj icin tesekkurler. Umarim yanlis anlama ya da sorun yoktur. Herkesin kendi hur iradesi var tabi, kullanmak isteyen illegal maddeleri kullanabilir ama bu blogun talebelerin zehirlenmesine vesile olmasini istemiyorum. Isteyen istedigini bulur sonucta..

      Sil
  8. Jesse dayı kesinlikle doğru tespitlerde bulunmuş. 5 ay kaldım Polonya'da. Dışarı çıkıp da galip olamdığım anlar çok nadir. Dans mı? Hiç korkmayın, onlar da çok profesyonel değil. Gideceklere kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. İngilizceyi iyi bilmek gerekiyor mu? Yoksa durumu kurtacak kadar bilmek yeterli mi?

    YanıtlaSil